Tuesday, January 6, 2015

10 hari vs. 115 hari.

Sayang, ingat tak masa kita mula mula kenal dulu? Pernah terfikir tak sayang cinta monyet ni akan kekal hingga ke hari ini? Siapa sangka cinta monyet yang kita main main dulu, sekarang kita berharap dan berdoa supaya ia jadi cinta sejati? Lawak kan?

Sayang, mana pernah saya sangka, nama awak yang unik tu menarik perhatian saya, yang bawak awak kepada saya. Masa tu umur saya 13. Tak pernah jumpa nama tu. konon saya berazam nak kenal dengan tuan punya nama ni suatu hari nanti. Tak lama lepas tu, kita kenal. Walaupun niat saya nak main main je, tak sangka pulak awak jatuh hati betul betul kat saya.
Terima kasih!

Dan harini, lepas hampir 13 tahun, saya cuma harap hubungan ni kekal dan semoga apa yang dirancang berjalan lancar, dipermudahkan.

10 hari berlalu. Awak dah sampai Papua ke belum? Another 115 days more to go yet we did nothing for preparation. I mean for both of us punya part. Stress? Tuhan aje yg tau. Tapi mana ada hubungan yang tak teruji sebelum sampai hari istimewa kita, kan?

Sabar. Dan saya akan tunggu awak. May God protect your journey, wherever you are.

P/s: I love you.


1 comment:

Rose Azadir said...

Salam kenal, cute blog nie, suka tgk....anyway saya blogwalking kt sini, jemput singgah ke blog saya, http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...tq :)