Saturday, June 9, 2012

Starbucks Frappucino 50% off, ends!


perhatian. entry kali ini tiada kepentingan, langsung!



hey guys!
too bad this entry membawa berita sedih kepada pencinta starbucks coffee. 
8th June 2012 is the last day promotion of 50% frappucino. 
kalau nak jugak, tunggu next year okay!
last day baru saya sempat pegi starbucks. 
nak pegi sebelum ni memanjang cancel je plan. 
masing-masing ada hal. 
tapi saya ni takde la gila starbucks sangat. 
belum kaya tahap dewa lagi. sekali sekala je masuk. 
lagipun old town punya freeze pun saya suka. 
JCo punya cappucino chip pun saya suka jugak. 
kehkehkeh. ni saja lepas gian. 



agaknya sebab last day. punya la ramai orang beli. 
tunggu punya tunggu, dapat la lepas gian sikit. 
Alhamdulillah. :)





dan sebab lebih RM20, dapat la membercard ni. so thanks to jojo and epin la sebab teman saya. 
thank you friends! 




that's it. short entry je kali ni. 
study. exam lagi 2 hari je. 
wish me your special luck people!











2 comments:

teha said...

gudluck dear :)

Cik Yatt said...

caye tak yg yatt tak prnh pi starbuck