Sunday, June 17, 2012

happy 5 years.

its June 17, 2012.
genap hubungan kami 5 tahun disambung semula.

alhamdulillah.
perkenalan hampir 10 tahun ni tak sia-sia.

sayang,
semoga Allah berikan jalan, permudahkan laluan kita ke alam yang lebih bahagia.
insya Allah. jodoh kita tak kemana.

be safe darling. i love you. and will always wait for you.
please be mine, now and forever.

happy anniversary of 5 years, darling baby.

6 comments:

intan.maisarah said...

kadang kadang kan aku cemburu dengan perhubungan yang bertahan dengan lama.
aku doakan korang bertemu jodoh ke jinjang pelamin dan dikurniakan anak yang comel comel

hana_aniz said...

like! ^_^

fifie said...

Dah 5tahun ? Auuu~ That's good for both of you. Semoga kekal hingga ke jinjang pelamin.

ainraus said...

@intan maisarah.
jangan cemburu sayang, selagi aku belum jadi isteri dia, selagi tu hubungan kami tak kemana. doakan aku panjang jodoh dengan dia okay??

@hana_aniz.
aniz. i miss you. :)

@fifie
insya Allah. thank you so much!

azalia hjsalleh said...

wohoooooooo lamanya !
moga bahagia selalu
insyallah amin

LubLy said...

hebat!!!sgt mgagumkan..agar kamu bdua disatukan..