Thursday, May 31, 2012

Terima Kasih Tuhan.


helo semua! yeay!
selamat 31 Mei 2012!
alhamdulillah. 
saya dah bentangkan Projek Sarjana Muda II semalam. eh? 
siang tadi lah kiranya. sekarang pukul 1.42 pagi. hehehehehe. 
terangkat satu beban di bahu. 
syukur sangat pada Allah. 

siapa kata Tuhan tak dengar doa hambaNya?
dia dengar. mungkin kita tak nampak dia tolong kita. 
tapi kita lupa. dia ada cara yang tersendiri untuk bantu hambaNya yang disayangi. 
inilah antara keajaiban yang saya harapkan. 
restu dan doa ma abah jugak mungkin bawak miracle ni.
diorang risau benar kat saya yang kononnya stress tahap gaban sampai asyik jatuh sakit kan. 
akhirnya, 
projek saya yang tergendala selama ni, menjadi jugak!
yeay!
tahu tak bila jadinyaa??????????
haaaa. lagi beberapa minit je nak sampai turn saya untuk present. 
masa tu rasa macam nak menjerit menangis semua ada, sebab happy gila!
tapi kang lari pulak emosi nak present kan?
so bertenang. dapat pulak panel saya tu salah sorangnya foreigner lecturer. 
memang jenis nak hentam student je kerjanyaa. 
tapi Alhamdulillah! presentation saya berjaya jugak lah kiranya, sebab dia cakap saya berjaya jawab semua soalan dia. 
masa tu la kannn. Tuhan je yang tahu apa yang saya rasa. 
memang bahagia tak terkata. rasa macam nak terbang balik Putrajaya nak peluk ma lah!
terima kasih Tuhan, terima kasih ma abah, terima kasih kawan-kawan, terima kasih blogger, terima kasih semuanya!

namun masih tersisa perjuangan saya. thesis dan assignment Antenna Engineering tak siap lagi. 
lepas tu, final exam yang sebenar-benar final. 
walaupun tak sampai sebulan, tapi panjang sungguh saya rasa perjalanannya. 
sabar ain, sabar. 
insya Allah. semuanya akan indah.


dah boleh senyum lebar kan saya ?


kami dah bahagia. sedikit. 


p/s: terima kasih sang pelaut. kerana sentiasa ada di sisi, walaupun kita jauh beribu batu. 

10 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

lega dah kan..hihi.

emy_eddy said...

huhuu...rindu zaman bljar wat presentation FYP bile baca blog ain ni...:)

LubLy said...

skit jerk bahagia nye kan..tp pape pun..good luck yayang..

Hasrina said...

Yea...

Azmira Yusof said...

Yeahhh , kerja2 dah siap . bru bleh senyum lebar

msredcheesecake said...

semua tu berbaloi dibuat.... good luck, study hard play hard...

ejulz said...

Tahniah.. :)

BP Boy said...

waa hepi betol die ye.. bagus2..
kongretz tau!! =)

emieysandra said...

tahniah! dh lpas 1 beban kan..emiey yg bce ni pun tersnyum happy buat kamoo syg :D

Cik Yatt said...

pergh mmg lega