Monday, May 14, 2012

terima kasih, sayang.

semalam.
waktu macam ni lahh.
kita gaduh.
benda kecik je.
tapi saya gedik nak besar-besarkan.

kekasih.
maafkan saya.
saya tau awak penat. cedera lagi pulak masa bekerja.
sepatutnya saya dengar awak mengadu.
sepatutnya saya bercerita tentang hari saya.
sebab itu buat awak gembira dan hilang penat,  hilang stress.
tapi semalam.
saya rindu yang amat.
rindu nak mengada-ngada.
rindu bermanja.
ye, saya gedik malam tadi.

maafkan saya kekasih.
buat awak risau tak menentu.
buat awak sedih memikirkan hal yang tidak-tidak.
buat awak tak tenang takut saya tinggalkan awak.

minta maaf, kekasih.

andai saja awak tahu.
saya tak pernah terniat,
tidak pernah terlintas di hati saya nak pergi. jauh dari awak.
tidak pernah terdetik niat di hati.
cuma kadang-kadang emosi melebihi akal fikiran.
ego tinggi menggunung.

KEKASIH.
TERIMA KASIH SEBAB SABAR DENGAN SAYA.
TERIMA KASIH SEBAB SAYANG SAYA.
TERIMA KASIH SEBAB IKLAS JAGA SAYA.
TERIMA KASIH KERANA SERING BUAT SAYA TERSENYUM DAN BAHAGIA.
TERIMA KASIH ATAS USAHA UNTUK JADI YANG TERBAIK BUAT SAYA.
TERIMA KASIH ATAS SEMUANYA, SEGALANYA.

SAYANG, CINTA HATIKU.  TERIMA KASIH KERANA PERTAHANKAN IKATAN KASIH INI.

p/s: i love you. and i just miss you. sorry for the tears. promise you i'll never cry for thing like this. 

7 comments:

LubLy said...

so sweetttt

nuyui a.k.a miss YUI said...

alahai..sweet aje..hihi.

msredcheesecake said...

Gaduh2 manje tape... Pujuk bebaik... Hheee..

Hasrina said...

sweet :)

alia azmi said...

tak penah bcinta so tatao pe prasaanya. btw org salu ckp y prlu ade tolak ansur n saling mmpercayai satu sma lain. =)

~Sweet Honesty~ said...

sooo suweeett..(^_^)

Amirah Jafri said...

Semoga tuhan pertahankan rasa kasih sayang anda berdua :) insyaAllah