Thursday, May 24, 2012

iNOTEK 2012


syukur Alhamdulillah.
walaupun saya rasakan, pilih bidang kejuruteraan ni satu kesilapan.
tapi kesilapan ini tak menghancurkan  hidup saya.
akhirnya, sampai jugak saya ke hari kejadian.

iNOTEK 2012.
exhibition of final year projects. 
faculty of electronic and computer engineering. 

it might be my very first and last experience.
so, thank God for letting it happens!
hari ini datang tanpa tertangguh walau sedikit pun.
dengan doa dan restu ma abah,
insya Allah saya dapat habiskan pengajian selama 4 tahun di UTeM.

so, let the photos tell you.



desktop punya wallpaper kena la tukar. biar professional sikit. takkan nak pakai yang love-kartun tu kan. hihihi. 


Teh Chee Kang. 4 years being such a good and nice person. thank you friend!




girl's power. 






we're done. iNOTEK 2012. 


so says who a lady cannot be an engineer? kehkehkeh. pray for me so that i can be a good one!


10 comments:

BP Boy said...

all the best k!!
makcik2 saye ramai yg engineer, so awk pon boleh punyer!! =)

Amirah Jafri said...

awwh :) sebagai perempuan saya bangga dengan awak.hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

insyaALLAH..amiinn..

LubLy said...

high cut ain ohsem woh..terbaekkk wokk

emieysandra said...

yes! go go my girl..hehe ^__^'

Huda Sindarela said...

wah, dah present k?? beh nye...mesti ain dah merdeka kan. kite 20hb 6..nebes giler.huhu..nway congrate dah present fyp n slamat menghbiskan mase2 terakhir di Utem..=)

Cik Yatt said...

hebakk..!

ms teyn teyn said...

utem ? bf kite pon stdy situ tp teknologi management. hihi

teha said...

all the best dear :)

emy_eddy said...

Amin ain.....hopefully u can be dedicated engineer soon....amy stuju who say lady cant be engineer kn...gdluck for your FYP