Tuesday, April 17, 2012

Hari Ibu. i love my mother.



short entry for this time. 
lately banyak pulak orang bercakap tentang haram hukumnya sambut hari ibu. 
saya bukan lah menidakkan hukum Islam. 
tapi, zaman sekarang. ramai yang nak jadi ustaz/ustazah di laman sosial. 
ya saya tahu. ilmu agama saya masib belum penuh dalam diri. 
tapi ini sekadar pandangan peribadi saya. 
betulkan jika saya silap.

semoga Allah tahu niat dalam hati saya. 

3 comments:

msredcheesecake said...

tak de plak dengar org kata hari ibu haram.... kenapa pulak yea?

Mya Amira said...

betul, ada jugak baca. terkejut pulak rasa.
Tp semua bergantung pada niat. Org cakap setiap hari pun hari ibu, tp apasalah nya kita sambut 1 hari yang lain dari yang lain kan :)

ainraus said...

@msredcheese
ada. dah banyak org share kat FB kata kononnya sambut hari ibu tu haram. sebab ada cerita di sebaliknya.

@myamira
semoga Tuhan tahu niat kita. :)