Sunday, March 25, 2012

The Vow; saya menangis kerana rindu.

hey. 
dah seminggu lebih sang pelaut kembali bekerja. 
hampir seminggu jugak saya tak sihat. 
tapi Alhamdulillah sekarang dah bertambah baik. :)


The Vow. 
ramai orang bercakap tentang movie ni. 
yang mana sepatutnya jadi movie pada bulan Februari. 
sayang. sang pelaut tak sempat tengok. 
ramai kata sangat sedih, siap nangis2. 
tapi kawan saya tak nangis pun?
saya? hah! mestilah nangis. 
tapi itu pun sebab rindu kot. hihihi. 


anyway, tak perlu bercerita pasal airmata semua ni lah. 
apa yang saya nak katakan, 
semoga lelaki seperti itu, yang bergelar suami. 
masih wujud di kalangan kita. 
Tuhan, berikanlah aku seseorang yang punya kekuatan cinta macam tu. 

THE VOW; quotes.

"I vow to always hold you to tenderness.... to live within the walls of your heart and to call call it home."

"I vow to love you now and forever. I promise to never forget that this is once in a lifetime love. I vow to love you and no matter what challenges may carry us apart, we will always find a way back to each other."

"I vow to help you love life, to speak when words are needed, to share silence when they're not."



No comments: