Tuesday, March 20, 2012

kuatkan aku, sayang.

seperti biasa.
saya kembali merindu.
bila si dia mula menjalani hidup di atas lautan.
semoga awak baik-baik sahaja, sayang.


kalau dulu,
mungkin saya menangis teresak-esak rindukan awak.
kemudian saya belajar untuk kuatkan hati dan emosi.
saya kurang menangis. belajar untuk terima gaya hidup semasa.
tapi saya demam panas.
terlalu rindukan awak mungkin.


kali ini.
saya katakan pada diri.
saya dah dewasa. dah cukup kuat untuk terima perpisahan sekali lagi.
saya bersedia menanggung rindu.
tak akan menangis.
percayalah, saya berjaya tahan airmata untuk merembes keluar.
hanya bergenang. rindukan suara dan senyum awak.
tapi. rupanya badan saya masih belum cukup kuat nak menahan emosi.
maaf sayang, saya tewas lagi.
tapi saya akan cuba untuk kembali sihat seperti sedia kala.


selamat malam cinta.

3 comments:

GaD!s_ BuNg@ said...

erm..sabar byk2 tau..nnti mesti berakhir dgn kegembiraan insyaAllah:)

cadburrychoc said...

ainnnn!! u need to be strong dear! saba k.. :) bila afiq naek kapal? wani pun sedih.. aroo ade call tp time tu wani dlm dewan exam!!! siyes menyesal xdpt agkt call dia.. :'( dia balik may be hujung bulan 6.. lmbat lagi nk tunggu... :'(

ainraus said...

amalina.
yes. im dying pray for happiness. really.

wani.
seminggu dah. sebulan aje dia kat darat. :( kita sama2 sabar ehh. walaupun kita sama2 tak kuat.