Tuesday, February 7, 2012

thank you for being with me, again.

sayang, 
awak pernah hadir dalam hidup saya. 
awak bawa senyuman dan juga tangisan. 
saya ketawa dan menangis. 
sampai suatu saat, 
awak memilih untuk pergi dari saya. 
ego. dan mentah. 
masing-masing tidak berfikiran matang. 
menyesal. 
tapi tiada siapa mahu mengalah. 


sepi. 


zaman itu sudah berlalu. 
awak datang semula dalam hidup saya. 
mula membawa sinar bahagia. 
lebih lebar senyumnya. 
lebih girang tawanya. 
mungkin lebih teruk tangisnya. 
tapi cinta itu semakin mekar. 


sayang. 
kenapa awak terlalu baik terhadap saya?
awak cinta saya, mungkin jawab awak. 
tapi awak tahu tak semakin hari, saya semakin jatuh sayang pada awak. 
hingga suatu ketika, saya takut. 
untuk bermimpi untuk kehilangan awak. 


namun, ajal maut dan jodoh semuanya di tangan Tuhan. 
semoga jodoh kita berpanjangan dan berkekalan. 
selamat kembali sayang. 
dan jangan pernah sekali-kali awak pergi tinggalkan saya lagi. 





a little surprise for him, even he hates surprise. hihihi. 

p/s: surprise ni untuk welcoming him back from the sea. but the entry. it means welcoming him back in my life. i love you darling baby!

11 comments:

shera hairi said...

auwww..sweet.btambah2 jeles ak dgn k'sweet'an korg nie.hahaha..truskn kbahagiaan anda..ak doakn kalian hgga hyt hayat k..xsabar nk rase nsi myk ko ain cyg oiii..;D

GaD!s_ BuNg@ said...

hepi 4 both of u...

ainraus said...

SHERA. thank you. kalau panjang jodoh, ada la tu nasi minyak aku. :D

AMALINA. thanks a lot!

Cik Lily said...

wah!! hati kembali berbunga ye.. happy for you dear.. :)

ainraus said...

CIK LILY. its been almost 5 years. thanks babe. :)

ainraus said...
This comment has been removed by the author.
Ema said...

eee comel! cepat letak gmbr korang bedua ;p siyesly

Huda Sindarela said...

wahh...congrate 4 both of u. hepi ending ya ain =)

ainraus said...

EMA. alahai sayang. takde latest gambar nak letak laa. sebab dia comel. saya kurang comel. hihihi.

HUDA SINDARELA. thank you dear!

cik helena said...

sweet sgt la...tgh mencair ne..hehee

ainraus said...

CIK HELENA. hihihi. tapi you lagi sweet. dah nak kahwin pun. :)