Tuesday, February 14, 2012

Selamat Bertunang, Iefa.

lepas wedding, majlis tunang pulak. 
agaknya memang umur macam ni, 
dah mula sibuk terima jemputan kot?


dia ni kawan sebilik masa di matrikulasi. Pahang. 
walaupun setahun, tapi kami mesra macam dah kenal lama. 
sebilik, 4 orang. 
tapi sayang. mereka bertiga semua sambung Ijazah dekat UTM Skudai. 
saya je terperosok dekat UTeM. 
tapi saya terima. 
setiap individu punya rezeki masing-masing kan?


saya ingat lagi. sepanjang sebilik dengan diorang. 
saya selalu berlawak.konon bagi peringatan kat diorang bertiga. 
jangan ada sesiapa yang berani naik pelamin sebelum saya. 
hihihihihi. kejam kan?
sebab saya takut saya yang jadi anak dara lanjut usia *ANDALUSIA*
antara kami berempat. 






walau apa pun. tahniah Iefa. 
saya gurau je apa yang saya merepek kat matrik. 
jodoh masing-masing di tangan Tuhan. 
takkan la saya nak melawan takdir kan?
Alhamdulillah jodoh awakk dah hampir tiba. 
semoga bahagia itu akhirnya milik awak. 

p/s:untuk apa kita dengki pada kebahagiaan orang lain? kalaupun kita musnahkan bahagia dia, belum tentu kita akan memiliki bahagia itu. kan?

6 comments:

GaD!s_ BuNg@ said...

ain bile pulak??
afiq abis stady bile??

ainraus said...

afiq lama dah habis study amalina. :)

msredcheesecake said...

cik ain coming soon yea... hheee

cik helena said...

jodoh tu dah ade,.,cume masa yang menentukan :) tahniah untuk kawan ain :D

aniswany said...

sabar..anis pun tgh sabar tggu jodoh ;)

ainraus said...

MSRED:
me? coming soon? yeah, maybe. but not so soon. :D

CIK HELENA:
yes. masa yang akan menentukan. :)

ANISWANY:
okay. ain pun sabar. :)