Wednesday, January 11, 2012

Review: Keramat

Keramat: Apabila Keramat Ini Dibuka, Nyawa Galang-gantinya


sumber: YouTube &  MiG Online

apa yang anda expect daripada filem seram Malaysia?
macam saya ni memang la, suka tutup mata, tengok celah-celah jari, atau tutup muka dengan shawl. 
tapi itu sebab saya tak suka tengok rupa hantu tu. tapi still, saya suka tengok filem seram Malaysia. 
hihihi. okay apa saya merepek? 
abaikan saja~

macam biasa, pendapat peribadi;

banyak persoalan yang tak terjawab bila tengok filem macam ni. 
kenapa Zul yang dipilih untuk nampak apa yang berlaku pada masa dulu?
kenapa Mon yang dirasuk dgn roh Mustika?
kenapa Rebecca yang hilang anak dalam kandungan?
apa motif ini? apa motif itu?
ending dia? lagi lah tak dijangka. 
zzzzZZZzzzzZZZzzzz.
tapi kalau saya cerita banyak-banyak nanti, sian David Teo. 
dia dah la nak semua filem dia box office kan?
saya cume bagi 3.5 daripada 5 bintang. 
okay tak?

4 comments:

sue. said...

aah..sue puun bagi 3.5 la...ngeee

ainraus said...

sue dah tengok jugak ke?

msredcheesecake said...

Tatau pun pasal citer ni.... Patut gi tengok ke tak?

ainraus said...

msred suka filem seram tak? kalau suka, boleh la pegi tgk. tapi kalau biasa2 je. tak payah kot. hihihi. :D