Sunday, November 27, 2011

sibukkah aku?

helo! 
agak lama membiarkan blog picisan ni sepi tanpa cerita.
mungkin.
inilah bayaran seorang pelajar tahun akhir?
semester ini cuma 3 paper untuk final exam.
tapi percayalah. 
aku lebih rela ada lebih dari itu asalkan beban di kepala tak seberat ini.
terlalu banyak projek assignment yang masih terbengkalai. 
Projek Sarjana Muda? aka Final Year Project?
usah ditanya. 
sampai aku segan dan malu untuk berjumpa Supervisor kesayangan, Dr. Azmi. 
setiap kali jumpa, tak pernah adanya perkembangan dalam projek. 


agaknya macam mana lah aku nak hadapi semua ini? kan?




P/s: love, wherever you are, im here, still waiting. i miss you!

4 comments:

GaD!s_ BuNg@ said...

untung la ain..dah final year...good luck!!

ainraus said...

thanks you. goodluck to you too. :)

Tapak Kaki said...

aku pernah rasa menda ni.. yang penting ang jangan give up..cuba sedikit demi sedikit nanti pasti ada jalan..

ainraus said...

TAPAK KAKI. terima kasih! im trying! :D