Wednesday, November 16, 2011

Bebelan si gadis #1

entry ini hanya untuk merepek. 
sebab tak tahu nak merepek kat mana. 
kalau asyik tweet emo je, orang kata buat serabut Timeline diorang je. 
kalau update kat status Facebook. pun orang menyampah. 
*habis dekat blog ni orang tak geli ke nak baca ain? *
okay mintak maaf kepada kawan-kawan yang baca blog ni ye. 
tapi memang blog ni tempat personal saya. tempat saya melepaskan luahan hati yang tak tertanggung. 
cewahhhh. 


apa yang aku nak merepek sebenarnya ni?

yang kau jauh kat sana. 
yes. kau. jauh dari penglihatan aku. 
tapi kenapa la aku asyik ingat kan kau je?
penat tahu. 
menanti. menunggu. 
call dari malam semalam. 
ringing. 
tapi takde siapa yang jawab. 
aku gigih, terus call, dengan harapan dapat dengar suara yang aku tunggu. 
hampa. 
perempuan tu jugak yang jawab akhirnya!
operator Digi. aku nak BF aku yang jawab call tu. 
please lahhh. 
tengah malam sikit. terus takde ringing. 
takde dah bunyi tut tut tut. 
laju benor perempuan tu yang jawab. 
sedih. tidur sambil menanti kau balas panggilan rindu. 
tapi aku terus tertidur dalam kehampaan. 
hari ni, aku call lagi. 
tapi. masih. sama. 
tiada yang menggembirakan aku. 

p/s:wish me luck for a test; Engineering Ethics. tomorrow. thank you love.