Sunday, July 24, 2011

a big thanks to a pretty cyber friend!

hai semua kawan-kawan! apa khabar?

*mood nak tulis bahasa melayu*

kebelakangan ini. saya sangat sibuk sampai kononnya tiada masa untuk mengemaskini blog.
kalau nak kemas kini pun, main tibai je sebab nak cepat.
maka ayat yang tertulis adalah tunggang-langgang.
jadi, maafkan saya kalau anda rasa penulisan saya menyebabkan anda menyampah nak baca. :)

*mood nak pakai bahasa rojak*
okay, seperti entry sebelum ni, saya dapat coklat dari si cantik.

Puteri Hati

siapa cakap kawan cyber tu tak boleh dibuat kawan sebenar?
she's kind, nice and pretty!
tak memilih untuk berkawan dgn sesiapa.
asalkan ikhlas. kan sayang?
terima kasih banyak sebab tunaikan gurauan saya nak coklat dari Langkawi.


p/s: me love you. never ends the friendship okay baby? *hug*

5 comments:

difficult easy. said...

ainnn, join contest jom??

http://difficulteasy.blogspot.com/2011/07/suji-suji-ga-contestaku-dan-baju-kurung.html

hehe.

zeeLa-AtiE said...

waw beznye..
kite suke choc jugak @_@

ainraus said...

izy; kalau ain free nnt insya Allah. :)

zeela; kan? me love it too!

x0x0 said...

ouch ouch!! terharu~ no biggie la sayang.. i love you too sweetie.. insyaAllah will keep diz f/ship til d end.. xo!

ainraus said...

insya Allah darling! :) big hug!