Friday, April 8, 2011

Yong Tau Foo Melaka

helo semua.
ye. blog ni makin suram.
takde sapa nak baca dah.
tak tahu kenapa saya punya entry makin suram.


anyway, ni saya baru je balik makan Yong Tau Foo.
makan dekat area Pulau Gadong sana.
tak pulau sangat la kannn.
kedai tu mmg specialized in YTF je.
nice one!
ada banyak pilihan. harga pun berbaloi.
tapi sorry la saya tak snap photos the choices pulak.
ada ketam banyak jenis.
sotong, kerang, apa lagi lahhh. 
pilih lah apa saja.
macam biasa kita layann gambar aje lah yeah? 




















okay, dah jom balik. :)

13 comments:

yasmeenrosli said...

x ajak ekkkkkkkk

chee kang said...

wah.... sedap??? miss pm rani yong tau foo

ainraus said...

meen. sorry. i ingat u busy training. :(

chee kang. me too! :)

Cik Anita said...

entry makan2 memang best!! :)

salam ziarah.

ainraus said...

thanks cik anita. :)

sue. said...

hello princess...

<3,
susuegoodday

NisaAdnan said...

WHOAA MCM BEST JE. ORG TAK PENAH TRY LAGI MAKAN YONG TAU FOO NI :)

ainraus said...

nisa. u stay melaka ke? have a try babe. :)

Dian Dahlia said...

cutelah, bebola ape tuh?

ainraus said...

dian. yang comel tu eh? kalau tak salah, macam korean food jugak. tapi dia rasa ikan. kalau tak silap la. :)
comel kan?

storyfromme said...

sedapnye tengok orang makan.

ainraus said...

hahah. jemput makan STORYFROMME. :)

~AtiQaH~ said...

salam perkenalan... saya dah frinds kat sini....
saya msuk kan link entry ni kat entry saya ye... terima kasih...

boleh lihat disini...

http://eqataurusgurl91.blogspot.com/2013/02/yong-tau-foo-pulau-gadong-melaka-best.html