Thursday, March 3, 2011

Tutti Frutti vs Cool Blog

apa saya nak merepek sebanarnya ni?
takde apa pun.
cuma bila pikir balik.
bila balik KL, 
saya asik cari Tutti Frutti untuk habiskan duit.
bila duduk kat Melaka ni haaa,
asik pulak cari Cool Blog nak buang duit.


haishh.
tak boleh ke kalau tak makan dan minum semua tu cik ain oi?
awak bukan orang kaya pun. 
tutti frutti kan ke lebih kurang macam aiskrim?
*konon-konon laah*
beli je aiskrim yang murah-murah kat pasaraya.
coolblog? buat je la ice blended sendiri.
*terer sungguh. jom beli blender kejap*


kesimpulan?
entry ni saja nak ingat kan supaya saya berjimat sikit.
tak payah beli kalau rasa tak penting.
sekali sekala tu okay lah jugak kan?

8 comments:

intan.maisarah said...

ain. belanja intan tutti fruitti nanti!

ainraus said...

aiskrim seringgit nak? hahahah. :D

saidatul noor farhana said...

dua2 sedap...
cool blog ak first mkn dkt MP...:)

ainraus said...

kan sai? dua-dua sgt menggoda. :P

Faaizz d. Zul said...

coolblog best kot. lembeklekit time nk gigit tu, yaw. bila nak belanja aku?
*mula2 dulu aku ingat kan blog, rupanya minuman.

ainraus said...

hahah. kau belanja aku wayang dulu!

PeNgEmiS dUniA said...

2 2 xpnah makan lagi . banje !

ainraus said...

alamak! belanja dua2? erkk. -.-