Friday, March 18, 2011

The Night

okay. malam tadi.
sekali lagi saya jadi burung hantu.
berjaga tengah malam. bukan untuk stay up untuk study atau siapkan assignment.
tapi melepak dengan kawan-kawan.

ada pulak kan Cik Neddya ni boleh call lepas pukul 12 malam.

Neddya: "yangg. jom lepak?"
Princess: "lepak mana pulak ni yangg?"
Neddya: "tak tahu lah yangg. i tengah pusing2 ni."
Princess: "alahai. mana nak pergi malam2 ni?"
Neddya: "anyway, you cari num Didy ajak dia lepak sekali okay?"
Princess: "hah?mana i ada num dia? okay laa. nanti i contact u balik babe."

hah. amik kau. Didy tu satu fakulti dengan aku. boleh pulak aku tak tahu dia kelas mana.
mana nak redah cari number dia. 
finally cuba teka apa yang membantu saya? FACEBOOK la kan.
haaa. akhirnya. terjadilah plan yang tak berapa bagus pada malam tadi.
kami lepak dekat Restoran El Izzat dekat Hang Tuah.
konon ada live band. sesiapa nak karaoke free pun dipersilakan.
memang sakit telinga lah babe!


syamin and neddya


neddya and me.
*okay, i know i look messy*

okay people! teka! berapa ringgit satu gelas air tu?
RM5!
gila~ adoii. konon dia cakap kalau tak order makan, memang dapat air gelas besar. gelas besar RM5. 
can you guys imagine, horlick ais tu harganya RM5. cissss. baik aku lepak McD ke, Starbucks ke. 

next destinantion, lepak kat tepi pantai je. tak tahu pulak saya apa nama pantai tu.


encik didy dan cik neddya


again.


me and syamin


3 gadis cantik. *please jangan muntah untuk yang kat tengah2 okay*


here you go. sampai la kawan baik encik boyfriend dari KL. thanks Zuri. 


lepak kat sini jangan cakap la sejuk nya macam apa kan.
adoi.lepas tu, kami lepak pulak dekat restoran Ayub Bistro dekat MITC. kira penutup laa.
lepak sana sampai la dah nak azan. tu pun mereka rancak lagi berborak. tapi saya dah tak sanggup. huuu.
tamat lah kisah di malam hari.
sekian.huhuhu.

p/s:im sorry love but nothing to be worry about. zuri ada sekali. :)

5 comments:

intan.maisarah said...

..ko dah tido?

ainraus said...

dah. 3 jam lebih. huuuu. :)

Amalina Raus said...

ouu merayap yeaaaa hehee :D

AZHARI said...

oitttt jual nama aku erkkk...amboiiii

ainraus said...

zuri sengal. dah lama gila entry ni. -.-