Tuesday, March 1, 2011

hobi baru?

selalu budak-budak kecik je kan cerita pasal hobi.
kegemaran masa lapang ni kan?
tapi orang tua pun ada hobi jugak. 
hehehe.
hobi saya sentiasa berubah. 


>baca komik
>main game komputer
>baca majalah
>baca novel
>melayari internet
>BELA IKAN.


senarai di atas adalah antara hobi yang pernah saya miliki dulu.
sekarang? ada lagi. tapi jarang-jarang dah.
BELA IKAN? kenapa saya CAPS LOCK?
sebab saya baru je mula berjinak nak bela ikan.
tapi asyik mati pulak.
sedihhh. dan agak kecewa. 
nanti-nanti lah saya beli ikan lain.


jadi sekarang apa hobi saya?
cuba teka? hahahaha. 

lipat-lipat bintang. tapi botol kaca belum beli lagi. :(
ada sesiapa nak bagi tak?

saya agak slow sikit yeah nak buat Sudoku ni haa

kawan-kawan cakap buku saya senang. tapi saya yang berjam-jam nak siapkan. :(


word search? konon-konon nak tambah vocabulary laa.
sebab English saya makin teruk dari hari ke hari. huhuhu. :(

okay. setakat ni tu saja yang saya nak kongsi dengan kawan-kawan.
have a nice dream. night. :)

5 comments:

nelly said...

Nelly suka melayari internet ..
=)

sophie said...

Sudoku memang laa best! Suka..

*Eh,b4 this tersilap bg komen.. Padam ea.. Sori

ainraus said...

nelly. yeah. life without internet? can you imagine? waaaaa. :((

sophie. heheheh. done. anyway, i kena praktis bnyak2 untuk sudoku nih. :)

Nathalia said...

ohh!me sgt suka word search.
n sudoku mmg xpnh lps buat..
huhu

ainraus said...

heee. im trying to do all sudoku's in the book! :)