Friday, February 25, 2011

Terima kasih Swatch sebab ambil duit saya.

padan muka aku.
usha dah beberapa bulan.
tanak tanya langsung salesgirl tuh.
duduk simpan niat tu dalam hati.
kan dah kecewa. tapi tak berapa nak kecewa sangat la. 
cukup merepek ain. 


anyway. encik boyfriend suka 'the plain pink'.
dan saya suka corak yang agak kecomelan.
harga? mestilah yang agak kecomelan dan ekslusif tu murah berbanding 'the plain pink'.
tapi masih lagi dua-dua dalam warna pink. 
itu perkara yang boleh dikatakan wajib.


akhirnya hari ni tergerak la hati nak pergi membeli.
tapi rupa-rupanya?
yang saya gila punya berkenan siap berangan lagi,
untuk memiliki seutas jam dengan tali yang begitu comel dan ekslusif tu,
HANYALAH SESUAI UNTUK BUDAK-BUDAK.
haish. kecewa.
tanya salesgirl tu, tak boleh ke umur remaja macam saya yang pakai? 
*masalahnya remaja lagi ke?*
dia macam berat je nak angguk.


so finally,
saya pilih 'the plain pink' yang menjadi pujaan hati encik boyfriend.
melayang duit saya. adoiiii.




dah. gedik nak tunjuk kat encik boyfriend la kononnya.
tapi tak sedar pulak kat atas kapal tu takde internet. :(
tunggu je lah dia turun kapal lepas raya cik ain oiiiii~

7 comments:

hawa said...

huhuhu..nice..=p
simpn jam tu leklok yer..

ainraus said...

okay! insya Allah. :)

intan.maisarah said...

lepaas raya????

ainraus said...

begitulah nampaknya cik intan. :(

Erika Allyias said...

wahh, cantik jam ! pinky :) Hehe.. jam i pon dah habis bateri but mr.boyfriend bg i jam dea, now i pakai jam mcm jam sport je, haha. Macam lelaki.

ainraus said...

alahai. nanti tukar bateri okay syg? :)

Erika Allyias said...

okay, haha. :D