Saturday, February 12, 2011


encik di atas yang buat saya demam ke?
emmm. takkan baru tinggal saya 3 hari sampai demam saya dibuatnya?
ohhh. rinduuuuu gila!
tu lahh. siapa suruh jadi suri rumah lama-lama. 
kan saya dah jadi kekok bila awak takde?

tapi encik jangan risau yeah.
saya akan tunggu awak.
insya Allah saya akan kuat.
kalau awak praktikal 9 bulan, siap pergi jauh-jauh lagi kan.
saya sanggup tunggu. 
apa tah lagi kali ni awak kerja 6 atau 7 bulan je.
lepas tu kapal awak pusing kat Malaysia je.
emm. tak merasa la saya hadiah oversea macam yang lepas. 



biarlah kenangan dan gambar-gambar je yang teman saya selama 6 bulan ni.
okay?

no matter how far we are apart, it never fades my love for you baby.


6 comments:

Nathalia said...

slalu ngat jmp bf mmg bley demam kalo xjmp sehari.
sbr ye :)

*jelesh kmu ad bf utk dirndui..

ainraus said...

huhu. baiklah. saya sabar tunggu dia.
sis, u'll find someone later. trust me. :)

sophie said...

Wahh.. Long distance Relationship..X suke giler.. Sbar yea..Semoga berbahagia

ainraus said...

thanks a lot sophie! :D

Erika Allyias said...

sweeet !! :)

ainraus said...

i miss him badly. :(