Friday, January 7, 2011

saya terpaksa cintakan awak.

cinta sepatutnya tak boleh dipaksa.
tapi saya terpaksa merelakan hati untuk mencintai awak.
walaupun hati ini memberontak ingin menjauh dari awak buat selamanya kalau boleh.
tapi apa lah daya saya?
sampai bila kita akan terperangkap dalam cinta yang entah apa akan buatkan saya bahagia?
percayalah.
bila sampai suatu saat nanti,
saya akan tinggalkan awak.

ohh ELECTROMAGNETIC!
last semester saya sayang awak untuk lulus subjek Electromagnetic.
semester ni jodoh kita masih ada. 
kita jumpa pulah dalam subjek Advanced Electromagnetic.
kenapalah begini pulak jadinya?

cewahhh*
gedik tak?
apa-apa pun,
saya cuma harap saya akan dapat result yang lebih baik untuk semester ini.
doakan saya ye kawan-kawan?

6 comments:

hana_aniz said...

hahah. sengal kak ain! ingt pe je td.

pape pn, gud luck!

ainraus said...

hahahha. thank you dik. :)

sophie said...

Dah laa dulu susah..Yg nie advanced lak..anyway goodluck!

ainraus said...

thanks a lot babe! :)

Ecah said...

pulah instead of pulak..

hahhaa.. kamu pesongkan komen saye la ainraus woiiii.. hehehe

ainraus said...

errr. okay. betul. saya langsung tak perasan sehingga lah awak tegur. :(