Wednesday, January 26, 2011

Latihan Industri

saya masih pening dan kusut.
asyik fikirkan tempa untuk praktikal (LI) masih tak dapat.
kawan-kawan lain dah mula dapat jawapan.
tinggal diorang nak terima atau tidak saje.
haish.
saya?
masa cuti bulan 12, Dec 2010.
dah hantar by hand.
Ericsson?takde jawapan.
MEASAT? pun takde jawapan.
baru-baru ni emel pulak pada 5 tempat.
>IC MIC
>Petronas  Carigali
>KRU studio
>Malaysian Airline System


semua pun tak dapat jawapan lagi.

CUMA SATU!
dapat emel dr HR Manager of Media Prima.
saya dipanggil untuk interview!
HAHAHAHAHAHAHA
jadi?

saya sangat nervous yeah.
harap sangat dapat buat yang terbaik masa interview nanti.
semoga murah rezeki saya dapat internship dekat Media Prima.
dan dapat elaun!
hehehehe.

bila interview?
biarlah rahsia~

9 comments:

Ryna Tri Asmara said...

hopefully dpt tempat yg bagus k :D

ainraus said...

thank you! :)

saidatul noor farhana said...

gud luck!!!

ainraus said...

thanks sai! :)

amroll said...

goodluck ain.keh2.

ainraus said...

eh. eh. terima kasih ye kawan. anda pun sama. :)

Suhaidah Arshad said...

wah sampai kena interview..anyway, gudluck & all d best dear ^_^

ainraus said...

hehehe. thanks sue!

Aizad Zade said...

amek course ape?