Monday, January 3, 2011

kelas bahasa Jepun

adoii.
hari ni hari pertama semester 6.
kan entry dulu saya cerita saya pilih bahasa Jepun.
okay. malam tadi kelas pertama.
ingat nak ringan je la pembelajarannya.
mana lah tahu Sensei ni semangat nak mengajar?

aduhh. berpeluh nak menulis dan membunyikan.
padahal baru Hiragana Chart je.
cara nak menulis pun saya main redah je.
doakan lah otak saya tak pengsan belajar Jepun sepanjang semester ni ye kawan-kawan.

kepada sesiapa yang dah expert, boleh la beri idea pada saya.
how to study this japanese language?

2 comments:

sophie said...

tataw ckp Jepun. nak belajar Mandarin kalau boleh,

ainraus said...

tulah. macam menyesal pulak tak amik mandarin. :(