Thursday, December 2, 2010

Rapunzel

hai!
dah lama kan saya tak tulis entry tentang review Movie yang saya dah tengok?
agak terlambat untuk Rapuzel ni.
ditayang kan pada 25 Nov. 2010.
saya tengok bersama encik Afiq dan 2 orang adik lelaki dia.
percaya tak?huhu.
sebenarnya rancang nak tengok cerita Ngangkung. 



tapi sebab showtime terdekat dah penuh. showtime seterusnya agak lewat.
disebabkan saya bawak dua orang kanak-kanak, 
maka tak elok pulak kalau balik lewat kan.
dipendekkan cerita, saya angkut mereka tengok kartun perempuan.
RAPUNZEL
*terpaksa, tapi mereka rela*



cerita ni comel. seronok.
boleh gelak-gelak.
dah la banyak budak kecik.
tapi yang saya kurang minat, MUSICAL lahh sikit.
haish. macam movie The Princess and The Frog.



banyak menyanyi buat saya agak bosan. 
tapi ada yang minat kan?
jadi, keseluruhannya okay. :))

JADI, BILA SAYA BOLEH TENGOK NGANGKUNG?
anyone! nak belanja?????

4 comments:

Izatie said...

Wah! I teringin sangat nak tengok cerita rapunzel ni! ^_^

ainraus said...

pergilah tengok. :)
mesti gelak banyak.

sophie said...

Teringin sgt tgok Rapunzel..Minat kartoon!

ainraus said...

hoho. peminat kartun eh? kena pergi tengok cepat!. :)