Thursday, December 30, 2010

A Gift from a Blogger Friend: adihays :)

fuhhh.fuhhh. tiup sikit.
dah bersawang,berhabuk ntah apa lagi la kotoran yang dah melekat dekat blog ni.
lama sangat saya tinggalkan kawan-kawan dekat sini.
maaf ye semua.
cewahhhh* ayat nak gedik. 

seminggu yang lepas saya tak sihat.
jadi banyak lah entry yang tertangguh. 
ni semua gara-gara keracunan makanan dan demam.
tiba-tiba rasa sejuk menggigil macam nak demam. 
tengah-tengah malam terbangun muntahkan segala isi perut.
*eeuuwww. yeks. geli*
ntah macam mana boleh kena. 
haishh. dah nasib badannnn. apa nak buat?
doktor nak bagi injection. berlagak!
konon nak makan ubat je.
sudahnya? diri sendiri yang merana. 
menyesal~

anyway, entry ni adalah khas untuk miss adihays
beliau sangat murah hati untuk berikan saya sedikit hadiah.
sempena saya ni follower dia yang ke berapa eh?
maaf! saya tak ingat.~
SO SORRY DEAR FRIEND.

apa yang telah dikirim oleh beliau untuk saya?
jeng jeng jeng~


masa 1st time tengok. tertanya-tanya siapa pulak pos kat aku ni?


rupa-rupanya ada barang kecil yang comel. pink lagi~ suka!


comel tak? thank you cik adihays! i love pink~


terus saya letak dekat pendrive saya yang cute ni. amcam? comel tak macam tuan dia?HAHA


jadi, terima kasih banyak ye!
siapa lagi nak pos hadiah untuk saya?
cepat mintak alamat.

hehehee~

2 comments:

☆aDihAys☆ said...

thnkz..wat entry ntok bende yg xseberapa tu..hehe

ainraus said...

i appreciate it. :)