Tuesday, December 21, 2010

ALAM 103rd Convocation.

pada tanggal 18 Disember 2010.
encik boyfriend telah pun menerima Diploma in Marine Engineering dengan rasminya.
ohh. cemburu gila okay!
kami sebaya, tapi dia bakal bekerja.
saya masih terkontang-kanting nak abiskan Degree.

setinggi ucapan tahniah saya ucapkan kepada beliau.
*cewahh*
beliau telah konvo di Akademi Laut Malaysia, Melaka.
selama 2 tahun belajar di ALAM Terengganu, hampir setahun praktikal yakni 9 bulan di atas kapal.
akhirnya usaha dan pengorbanan hidup macam dalam penjara dekat ALAM tu dah terbayar.
again dear darling, Congratulation!





ohh. agak bergaya dia hari konvo. HAHA.
gambar kami berdua, tak boleh nak upload sgtt lahh. sebab blurr.
sedih je kan?



ni je yang mampu saya paparkan. cewahhh. :)

apa2 pun, tahniah kepada Afiq Syuwari dan kawan-kawannya.
terima kasih kepada kawan lain yang sudi hadir pada hari konvo dia.
sangat terharu itu mamat. :))


5 comments:

izyani_azahari said...

wah! comel je ain ni. congrats utk bf ain. :P
tak apa lelaki kerja dulu. cari duit. hehe.

sekamar rindu said...

salam..


sekalung tahniah buat Bf nda tu..selamat maju jaya buat dia juga dan anda..


**follow ur blog...**122

ainraus said...

izy. haa. betul2! suruh dia cari duit byk2. hahahaha.

sekamar rindu. thank you. dah follow balik. :)

izyani_azahari said...

ain, ada satu cabaran izy tag ain. sila teka. hehe. :P
klik kat gambar ayam tu kalau nak tau lagi k.

Romeo Laut said...

Kira senior aku setahun la ni... Aku deck. Dia ni engine. Aku convo 104. Batch 11.